چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ 
  • تعداد بازدید : 1889
7 اقدام مهم سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های كشاورزی شهرداری قدس در سال 98
ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی خدماتی سطح شهر، بهسازی بازارچه میوه و تره‌بار ولیعصر(عج)، ساماندهی دستفروشان و رانندگان خودرو‌های فروش کالا، تکمیل مجتمع ساماندهی صنف آهنگران، ساماندهی و انتقال صنف خدمات خودرویی، ساماندهی پارکینگ‌های عمومی شهر و تخریب و بازسازی جایگاه 45 متری عرضه میوه و تره‌بار، ‌7 اقدام مهم سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قدس در سال 98 بوده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی با هدف ساماندهی صفوف و مشاغل مزاحم شهری با رویکرد انتقال، جابجایی، سامان‌بخشی، تغییر فعالیت و نوسازی مشاغل با توجه به ویژگی‌های محلی و استفاده از ابزارهای تشویقی و بازدارنده با همکاری اصناف و اتحادیه‌های صنفی و همچنین مدیریت ایجاد، توسعه، بهره‌برداری و نگهداری میادین مرکزی میوه و تره‌بار و نظارت بر عملکرد آنها با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط ایجاد شده است.

مدیریت ایجاد، توسعه، بهره‌برداری و نگهداری میدان‌ها و بازارهای ثابت و محله‌ای عرضه محصولات و فرآورده‌های کشاورزی، دامی، طیور و آبزیان و نظارت بر عملکرد آنها و انجام وظایف دبیرخانه ساماندهی مشاغل، صنوف و فعالیت‌های شهری از قبیل نظارت بر فعالیت عوامل اجرایی، تشکیل پرونده، رسیدگی به اعتراض صاحبان مشاغل به نظریه شهرداری و ارجاع به کمیسیون مربوطه از دیگر وظایف این سازمان است. در ادامه به خلاصه‌ای از عملکرد سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی در سال 98 می‌پردازیم.

ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی خدماتی سطح شهر: طرح بهسازی و نوسازی سازه و نمای کیوسک‌های مطبوعاتی بر اساس طرح سازه تاییدشده در کمیته منظر شهری اجرایی شد که تاکنون 10 نفر از متصدیان نسبت به نوسازی کیوسک خود اقدام نموده‌اند.

تخریب و بازسازی جایگاه 45 متری عرضه میوه و تره‌بار: احداث این پروژه که در شهرک ابریشم واقع شده است در سال 98 پایان یافت و پس از نصب انشعابات شهری فعالیت خود را آغاز خواهد نمود.

بهسازی بازارچه ولیعصر(عج): این بازارچه در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در مرحله نصب چراغ‌های سقف و کف‌سازی واحدهای تجاری، محوطه‌سازی پیرامون بازارچه و ساخت سرویس‌های بهداشتی می‌باشد.

ساماندهی دستفروشان و رانندگان خودرو‌های فروش کالا: این طرح در قالب برگزاری بازارهای سیار در نقاط مختلف شهر دنبال می‌شود. به طوری که در طول سال گذشته بساط‌گستران در 88 بازار سیار به فعالیت خود پرداخته‌اند.

از دیگر اقدامات سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قدس می‌توان به پیگیری تکمیل مجتمع ساماندهی صنف آهنگران، ساماندهی و انتقال صنف خدمات خودرویی و ساماندهی پارکینگ‌های عمومی شهر اشاره کرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0