چهارشنبه, 12 آذر 1399
  • ساعت : ۸:۵۹:۲۹
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ 
  • تعداد بازدید : 39
در نیمه نخست سال جاری صورت گرفت:
برقراری بیش از ۲۵۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قدس
شهروندان قدس با بیش از ۲۵۰۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۳۷ در ۶ماهه اول امسال، مشکلات شهری و مطالبات خود را با مدیریت شهری در میان گذاشتند.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامي و شهرداری قدس، سامانه ۱۳۷ بستری است تا شهروندان درخواست های خود را بدون مراجعه حضوری به شهرداری ها و به صورت تلفنی پیگیری کنند که این امر موجب کاهش ترددهای درون شهری و آلودگی هوا،‌ صرفه جویی در وقت و هزینه،‌ عدم نیاز به مراجعه حضوری در شرایط فعلی شیوع کرونا و ارتباط آسان با مدیریت شهری می شود.

در این سامانه ارتباط با مردم به صورت تلفنی برقرار شده و طبق شناسایی مشکلات و نیازهای آنها به مسئولین ذیربط که شامل دفتر فنی، معاونت خدمات شهری، مسئول پلیس ساختمان، مدیر کنترل نظارت و حریم مناطق، سازمان پارک ها و فضای سبز، سازمان پسماند، و اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات، اداره حراست و... هستند، ارجاع داده می شود.  

بر اساس این گزارش، در نیمه اول سال جاری بیش از ۲۵۰۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۳۷ شهرداری قدس برقرار گردیده است که عمده ارجاعات این سامانه به سازمان ها، ادارات و واحدهای مربوطه ذیل صورت گرفته است: کنترل نظارت حریم  مناطق ۱ و ۲، کنترل نظارت در خصوص تخلفات ساختمانی صورت گرفته یا در حال وقوع در سطح شهر، سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری در خصوص تابلو و پلاک خیابان ها و کوچه ها و منازل، دفتر فنی در خصوص خرابی روکش آسفالت سطح شهر، واحد سد معبر در مورد مزاحمت‌های موجود در معابر، سازمان پارکها و فضای سبز در رابطه با ترکیدگی انشعاب لوله های آب در پارک ها، بلوارهای سطح شهر، قطع درختان به صورت غیرقانونی، مدیران مناطق و نواحی ۱ و ۲ به منظور نظافت مناطق و محله ها، خیابان ها و کوچه های سطح شهر، مدیریت امور شهر در خصوص صنوف مزاحم و جمع آوري سگ های ولگرد، سازمان پسماند در خصوص جمع آوری پسماند و زباله کارخانه ها و کارگاه های تولیدی در سطح شهر.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    5.7.2.0
    V5.7.2.0